5 nov. 2011

Noutati editoriale! Parintele Adrian Fageteanu: Viata mea marturia mea



O NOUA CARTE DE FOLOS:  VIATA MEA MARTURIA MEA

fragment:

Trãim în vremuri în care... Ştiţi mai bine! 

Trãim în vremurile tiraniei lui antihrist. N-a început de-acuma. A început în faze mici. Prima datã, când Lucifer s-a rãsculat împotriva lui Dumnezeu din mândrie, nu din alte motive. A vrut sã fie nu caDumnezeu, ci mai sus ca Dumnezeu. A vrut sã fie mai liber decât a dat Dumnezeu libertatea. Dumnezeu a spus cã cine cunoaşte adevãrul va fi liber. El a vrut libertate abso­lutã, sã nu restrângã Dumnezeu nici din ce pom sã mã­nânce. Cã Dumnezeu, înainte de a da cele zece porunci, a dat şi porunca restrângerii unei libertãţi absolute. Or, Luci­fer a vrut libertate absolutã, sã nu asculte de Dumnezeu. Dumnezeu de la început a spus [omului]: 'Din toate roadele pomilor gustaţi, numai din cel al cunoaşterii binelui şi rãului - şi rãului! -, nu!' Or, el nu poate suporta asta, antihristul, sã fie restrânsã libertatea absolutã. Un contem­poran de-al nostru, pe care-l iubiţi foarte mult - el spune cã-l iubiţi, eu nu ştiu! El spune cã-l iubiţi, dovadã cã l-aţi votat, spune: 'Eu vreau libertate absolutã! Când fac parada homose­xualilor, sã nu vie nici Dumnezeu, nici Bise­rica, nici nimeni sã mã opreascã sã fac parada homose­xualilor!'

Prima datã, v-am spus şi repet, Lucifer s-a sculat numai cu ceata lui, a doua ceatã, împotriva lui Dumnezeu. A doua oarã, s-a aliat cu oamenii care au fãcut turnul Babel. Turnul Babel: împotriva lui Dumnezeu, peste tronul lui Dumnezeu! Întâi au pus piatrã peste piatrã, pe urmã cãrãmizi peste cãrãmizi, sã treacã mai sus de tronul lui Dumnezeu! Şi ei au dorit acelaşi lucru: libertate absolutã. Urmaşii lor, în revoluţia francezã, au strigat: Noi vrem libertate absolutã - deci, écrasez!Striviţi-L, distrugeţi-L pe infamul Dumnezeu, Care spune: Nu minţi! Nu desfrâna! Nu ucide! Nu! Nu! Nu!

Poruncile, da... 

Asta nu e libertate absolutã: 'Nu desfrâna, nu ucide, nu minţi...' Dumnezeu vrea ca tot ce dobândim sã dobândim prin muncã: 'În sudoarea feţei veţi mânca şi pâinea' şi orice...

Pãrinte, revenind la problemele lumii de astãzi, poate sã lipseascã Dumnezeu dintr-o vindecare? Poate sã se facã o vindecare unde sã nu fie Dumnezeu? 

Dumneata ce profesiune ai?

Profesor de religie. 

De religie... Dintre dumneavoastrã cine ştie sã conducã maşina?

Dumnealui. Şi maica. 

De ce, dacã vrei sã cumperi de la farmacie ceva, ai voie sã opreşti la farmacie un minut, cât intri şi ieşi, sã cumperi medicamentul?

Pãi, dacã e interzis, n-ai voie. 

Pãi, acuma, pentru un minut...

Nu, dupã noul cod rutier, n-ai voie. Dacã pe strada aia e interzis, nu se mai poate. Dacã pe strada aia e voie, poţi sã opreşti. 

Dar sunt atâtea maşini lângã farmacie, nu?

Da, da. 

Şi intri într-un loc unde nu e altã maşinã, nu?

Da. 

Dumnezeu face la fel. Dacã o inimã sau maşinã, un suflet nu-i ocupat de diavolul, El intrã. Dacã-i ocupat, nu poate sã intre.

Sunt atâtea terapii complementare, pãrinte. 

Sunt. Dar şi diavolul face minuni. Şi spune Mântuitorul, Domnul nostru Iisus Hristos, în Matei 24, cã antihriştii vor veni în epoca modernã, unde tehnica a ajuns la o per­fecţiune neobişnuitã, se fac numai convorbirile telefonice prin satelit, se vor face proiecţii şi alte minuni care vor pãcãli toţi gurã-cascã, chiar din cei aleşi. De aceea, trebuie sã fim atenţi, cã vor veni mulţi prooroci mincinoşi şi hristoşi mincinoşi şi vor face minuni. Vã dau un exemplu naiv şi o sã mã înţelegeţi mai bine. Un sectar spune unui bolnav: 'Vezi cã tu ai fost la biserica ortodoxã şi nu te-au vindecat popii. Vino la noi, cã noi ne rugãm toatã comunitatea, şi-ai sã vezi cã te faci bine'. Deci, diavolul îi ajutã dacã îşi pãrãseşte credinţa. Însã aparent! Nu mai simte durere, nu mai simte ameţeli, nu mai simte cutare, dar cade în altã stare şi dã vina pe necazuri şi ajunge la deznãdejde, la sinucidere. Şi dã vina şi pe Dumnezeu.

Aţi scris o carte despre semne, minuni şi vindecãri paranormale, împreunã cu ieromonahul Mihail. 

Da, am scris.

Despre yoga ce ne puteţi spune, pãrinte? 

Acelaşi lucru pe care vi-l spun şi alţii.

Şi radiestezia? 

Este tot, tot, tot, numai de la diavol. Şi yoga, şi radiestezia...

Şi homeopatia? Şi acupunctura? 

Nu, eu am încredere în medicina clasicã, şi Dumnezeu la fel. Dumnezeu îndeamnã sã mergi la medic, când eşti bolnav, dar nu la ãla care vindecã cu formule şi cu ştiu eu ce pase şi cu ştiu eu ce medicamente, nici mãcar astea naturiste.

Dar nu erau tot din plante, la început? 

Nu, astea naturiste nu pot sã-ţi facã rãu, dar ideea cã numai acestea te salveazã nu e de la Dumnezeu.

O formã de vrãjitorie este bioenergia, radiestezia. 

Da, da. Şi toate influenţele din Extremul Orient, şi yoga, şi toate astea.

Dar ei se pretind ortodocşi. Claudian Dimitriu, dacã-l ştiţi... Aţi auzit de Claudian Dimitriu? 

Nu numai de ãsta.

Ei zic cã sunt ortodocşi. 

Prima datã am auzit de Bivolaru. S-a dat drept Dumnezeu şi a spus unor tineri - erau la etajul IX, undeva în Bucureşti -, zice: 'Uitaţi-vã, eu, ca sã vã dovedesc cã-s Dumnezeu, dacã vã aruncaţi pe fereastrã, eu poruncesc la îngeri sã vã pãzeascã, sã nu se loveascã de piatrã piciorul vostru. Voi aruncaţi-vã pe fereastrã!' Noroc cã nu s-au aruncat. Dar el a spus: 'Eu sunt Dumnezeu şi eu le dictez la îngeri sã vã pãzeascã'.

Acolo înşelãciunea e mai limpede. Dar la radieste­zie ei pretind cã sunt chiar ortodocşi. Acolo e mai greu de sesizat. 

Da. Adicã sunt mai camuflaţi, mai... Şi înşalã mai uşor, spunând cã sunt ortodocşi.

Da, da, da! Fac vindecãri în numele Sfintei Treimi. 

Da... şi unii sectari spun: 'Uite, vezi cã Bise­rica ta nu-ţi ajutã? Vino la noi, cã ne rugãm noi toţi, toţi din sectã ne rugãm, şi ai sã vezi cã te vindeci!' Şi, într-adevãr, acela are senzaţia cã nu-l mai doare. Pentru cã dacã unui om îi spui: 'Nu te mai doare, nu te mai doare, nu te mai doare!', îl influenţezi, în sensul cã nu mai simte.

Psihic! 

Psihic, da. Ãştia care hipnotizeazã: 'Ai sã adormi... ai sã adormi... ai sã adormi...', pânã ce asculţi.

Dar, pãrinte, cum îi convingi cã greşesc? Cã ei nu ascultã! Cum îi convingi cã sunt în erezie? 

La mine au venit mulţi, chiar mulţi, care mi-au spus ce-a fãcut Bivolaru. Şi mi-au spus cã multe lucruri au ascultat. Dupã ce s-au lepãdat, i-am primit ca fii duhovni­ceşti, însã le-am pus condiţii grele, foarte grele. Cã e mai mare pãcatul ãsta, când crezi cã altul e dumnezeu, nu?

O persoanã care a fãcut yoga poate fi hirotonitã, chiar dacã se întoarce? 

Da... oricine se leapãdã... aşa cum la botez spui: Mã lepãd de satana şi mã unesc cu Hristos, aşa oricine se leapãdã de diavol - nu? -, şi se uneşte pentru veşnicie cu Hristos, şi nu numai cã nu mai crede, nu mai face nicio practicã şi nu mai...

Da, tocmai asta este problema, cã voiam sã vã întreb, cã poate... Am vãzut la cineva, am vãzut un caz aşa şi... Cum sã zic eu? Încã manipuleazã, încã... cum sã zic? Se foloseşte, practic, de taina Sfintei Spovedanii pentru a manipula, ca nimeni sã nu... sã nu iasã... 

Atunci, nu. Dacã el numai teoretic s-a lepãdat şi practic nu, atunci nu. Cunosc şi eu un preot care are lipsã ceva la degete, care deschide cartea... Nu s-a lepãdat decât spunând cã s-a lepãdat, dar, în practicã, el face tot ce-i spune diavolul.

A recidivat. Combinã. Anumite reminiscenţe de acolo, cu spovedanie şi cu... De aceea şi interzice celor care se spovedesc la el sã meargã la alţi duhovnici. 

Da, e adevãrat ce spuneţi. V-am spus şi de ãsta care are ceva lipsã la degete... Deschide cartea, spune viitorul şi interzice sã mergi la alţi duhovnici.


CARTEA POATE FI COMANDATA AICI:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

ICOANELE ORTODOXE


Constatand cu tristete ca din ce in ce mai mult in pangarele bisericilor si implicit in casele crestinilor au inceput sa apara tot felul de icoane din plastic , ingerasi , candele , cruciulite si metanii de un prost gust infiorator si cu totul straine de duhul autentic ortodox , am luat hotararea de a realiza acest site prin care sa facilitam accesul oricarui crestin la obiecte autentice si la preturi de producator.


Iubi-Te-voi Doamne, vârtutea mea. Domnul este întărirea mea şi scăparea mea şi izbăvitorul meu

Pentru teologia ortodoxă, temeiul icoanei este realitatea Întrupării Fiului lui Dumnezeu: "Şi Cuvântul trup S-a făcut" (Ioan 1, 14). Dumnezeu, în El însuşi, nu este reprezentabil prin icoană. Dar Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, a doua persoană din Sfanta Treime, este reprezentat pentru că El nu este doar Dumnezeu adevărat - "unul din Sfânta Treime" -, ci şi om adevărat, care a luat trup concret (şi deci un chip anume) "pentru noi şi a noastră mântuire". Icoana este deci o consecinţă a Întrupării, căci Hristos este "chipul lui Dumnezeu cel nevăzut" (Coloseni 1, 15).
Pentru că este reprezentarea unei persoane sfinte în Împărăţia lui Dumnezeu şi împărtăşitoare a harului Duhului Sfânt, icoana ortodoxă posedă nişte caracteristici picturale specifice acestei condiţii:
  • în portretul iconic al persoanei sfinte reprezentate aceasta persoană poate fi recunoscută, dar trăsăturile ei nu sunt de un realism carnal, ci mai degrabă ascetice, asemănătoare sfintelor moaşte lipsite de mustul cărnii(Sf. Diadoh al Foticeii)
  • fondul icoanei este cel mai adesea aurul (sau albastrul, în fresce), culoare în acelaşi timp caldă, împărătească şi preţioasă, care trimite la harul Duhului Sfânt şi la Împărăţia lui Dumnezeu;
  • reprezentări realiste ale naturii lipsesc, iar natura care este prezentă în icoană transmite şi ea un mesaj spiritual (ex.: munţii înclinaţi ca nişte valuri asupra personajului sfânt fac legătura cu imnografia: "Marea vieţii văzând-o înălţându-se de viforul ispitelor, la limanul Tău cel lin alergând, strig către Tine...")
Iubiti frati, icoana reprezinta bunul cel mai de pret din casa crestinului. De mici copii ne-a vegheat, si in prezenta ei ne simtim mai aproape de Dumnezeu, fiind pentru noi o poarta catre cer.
Truda mesterului iconar este nepretuita.Nu oricine are acest mare talant si mai ales nu se poate picta oricum, si de catre oricine o icoana. Pictura este o rugaciune continua cu post si suflet curat.
Desi pot parea scumpe , ganditi-va ca pentru o singura icoana, este nevoie de cel putin cateva zile de munca, la care se adauga pretul materialor de foarte buna calitate. Icoanele au preturile stabilite in functie de complexitatea scenei reprezentate si a dimensiunii acesteia.Poate constitui un deosebit cadou pentru o persoana draga, ce dainuie in timp zeci, poate chiar sute de ani.